Friday, March 1, 2013

Ack magen lilla....

Daten gick bra, inga fyrverkerier utan trevlig trygg samvaro, låter lite tråkigt så här nedskrivet men vi hade det gott!

Jag lagade en fiskgryta med salladslök och sparris i vittvinssås. Och en snabb städning, en sådan där kasta saker i skåp och garderober och sopa golvet och hets diska medans grytan puttrade på spisen.

Blev svettigt så fick öppna fönster men när jag precis var färdig ringde 2. Gick och mötte honom.

Pratade om det mesta, hus, barn, skog, närhet och elaka människor, med mera! Han stannade till 22.00.

Men de sista två timmarna var oerhört jobbiga då jag hade fått magkatarr av stress och slarv med mat och lite nervositet. Så det var allt jag kunde tänka på.

Det var en trevlig kväll, vi bestämde att vi skulle ses igen. Skickade ett "tack för i går" sms i går, senare på kvällen fick jag svar samt att han skulle ringa .....men det gjorde han inte!

Vet ni vad, då jag inte bombarderas av sms av honom i går eller blev upprings, samt att han inte kommer att höra av sig nu under veckan han har barnen hör jag mig själv säga.....han har krokiga tänder!

Så set så ; )

No comments:

Post a Comment