Saturday, March 2, 2013

Nya erfarenheter och småaktigheter från min sida....




I går kväll hade jag en ny erfarenhet med 1, vi chattade till väl efter midnatt, ett bra utbyte och jag hade ett leende och lite rodnande kinder under hela ”samtalet”. Vi blev relativt familjära, men inte vet jag vart detta leder för han är lite hal om ni förstår vad jag menar?!Men så i förmiddags fick jag ett meddelande från honom ett - God Morgon!

Jag har lite svårt för att ”sluta existera” under veckan som barnen bor hos 2, att inte ses under den tiden har jag inte svårt att förstå för man skall vara försiktig med barn, men ett samtal? Ett sms, det är väl inte för mycket att önska?!

Visst, vi har haft en dejt, vi har inte ett förhållande även fast vi skall ses igen, men känner att det visar hur det kan bli, hur det med all sannolikhet kommer att bli, barnen är prio ett och så skall det vara, jag skulle inte känna mig bekväm i en situation där mannen sket i barnen! Jag låter så småaktig, visst gör jag!

Men vi är INTE tillsammans - jag är och chattar med 1, jag skulle inte backa från en dejt.

Och jag skulle inte överge mina katter, jag skulle inte kunna lämna dem under en längre period - de är mina barn, där behöver jag förståelse.

Den nya erfarenheten med 1 var upplyftande och jag ser fram mot att eventuellt få träffa honom, frågade lite om möjligheten, han sa att det var möjligt - men vet ni, jag känner att jag inte förväntar mig något, inget alls.

Vem vet, jag vet inte, men kan inte låta bli att ha förväntningar - men jag är ok om det inte utvecklas till något annat än var det är, jag tänker fortsätta fram.

God Förmiddag!

No comments:

Post a Comment