Monday, March 4, 2013

Kringele krokele.......




Jag undrar, det är en kringele krokele väg det här att försöka träffa en käresta?! Men en sak har jag lärt mig och det är att inte ta några genvägar! Lika bra att vara rak och ärlig på en gång så man sålla vete från agnar, eller vad det heter. Att inte fortsätta om det grundliga, eller de saker som jag tycker är viktiga inte stämmer.

Så i kväll än en man flirtade med mig och jag läst hans profil så undrade jag varför han skickat en flirt till mig?! För han skriver hur han styrketränar 7 ggr i veckan och alla andra aktiviteter som han håller på med. Han älskar att resa och visst det gör jag med, men jag har gjort min Asien tur men mest av allt så saknar jag ekonomin för sådana resor han pratar om.

Skrev rakt på sak, kanske mest för att jag kände att jag aldrig skulle kunna känna mig avslappnad med honom då det tycks som om han vill ha ett liv, i en takt som jag aldrig skulle kunna hålla takt med. Kanske är han matadorerna och jag Ferdinan som helst sitter under korkeken och luktar på blommorna.

Har inte hört något från honom sedan det mailet, det skall bli lite spännande att se om han kommer att skriva tillbaka - vem vet, men jag satsar på ett nej, inte för att det gör något.

Jag har haft regelbunden kontakt med 1 under dagen, han är hemma sjuk så det är därför jag har haft möjlighet att ”prata” med honom, lärt känna honom lite bättre. Nu skall vi ses, vi skall pratas vid i morgon - se hur jag känner det efter jag har hört hans röst, två har ju fallerat utifrån telefonsamtal.

Vi får se........

No comments:

Post a Comment