Sunday, March 24, 2013

Inte prata mer....


Jag hade tagit bort alla J’s nummer och meddelade App:en som vi använde oss av, tyckte inte det var någon mening med att ha kvar den, spara på utrymme. Så i förmiddags kom det ett SMS från honom ”Vill du inte prata med mig mer”, jag kände att jag varit klar, inte klätt in hur jag kände det utan varit tydlig. Och vad gör jag, av gammal vana och jag vill inte vara elak.

Skickade honom ett svar, sa att jag inte kunde prata med honom nu, att jag ringer senare. Varför säger jag så?! Jag vill inte ha ett förhållande och att fortsätta prata känns inte bra för min del. Så när senare kom skickade jag ett nytt SMS men i stället för att säga det jag nyss skrev sa jag att jag får ringa senare ”igen” hade fått min magkatarr igen, inte lika farlig men bara tanken på att prata med honom gjorde att magen gjorde sig hörd.

Tänker inte ringa honom i kväll, måste jag ringa? Vill inte skapa dålig Karma för mig själv, jag är missnöjd med mig själv att jag inte sa att jag inte vill prata med honom mer, men det känns så elakt.

Så min mage försöker tala mig tillrätta och jag skall försöka komma fram till ett ”bra” sätt att säga att jag inte vill talas vid, att jag inte vill ha ett förhållande, hur gör jag, hur gör jag?!


No comments:

Post a Comment