Monday, March 11, 2013

En rast, men inte ett fullt Stopp....



Har haft sporadisk kontakt med Herr 2 under dagen, ett sms då och då. Känner mig lugn och inte speciellt ”stressad” eller ”desperat”, utan är avslappnad här hemma i min del av Göteborg, så där avslappnad och varm som man är efter en härlig dusch!! Jag har tagit dagen med ro! Solen sken, vädret var kallt.

Det har varit tyst från Herr 1, undrar lite över det men har släpp det så det är inte hela världen. Men jag och dejtandet det har liksom blivit ett äventyr, en utmaning och ett spännande sätt att träffa nya människor och lära mig vad som har vikt för mig, vad jag känner är viktigt för mig.

Har varit på fyra dejter, och när jag skriver ner det så här känns inte det som speciellt många. Men jag tror jag tar lite ledigt, för jag börjar bli lite trött.

Jag vill gärna träffa en man, och har en ide om hur den kan vara, Nej! Inte utseende etc utan det jag menar är känslan, jag kan inte riktigt förklara den, men jag tror jag skulle känna av när det är på rätt väg.

Det bär jag med mig i alla fall, var dejt jag varit på har lärt mig saker som jag bär med mig, det är som en Nestor som lägger sin hand på min axel och ber mig tänka till innan jag går vidare - och för det är jag tacksam.

Men, jag ser fram mot att bli kär, att få det att kännas så rätt som möjligt och få kramas, kramas och kramas - och OK pussas och kyssas och ja, du vet vad.

Tills dess, är jag lite busig, för visst jag skall träffa herr nummer 2 igen efter den dejt vi hade i fredags, han ville att jag skulle komma över i kväll och jag sa ett klart NEJ, jag var ny duschad, klockan var nästan 20.00 och snobb som jag är ville jag inte ta mig till Ekerägatan när det är kväller, för det är otäckt där tycker jag, så det så!

Men mest av allt vill jag vara hemma, sova hemma och vakna hemma.....


No comments:

Post a Comment