Saturday, March 16, 2013

Underlig dragning.....




Jag har försökt att komma på vad det är som jag dras till hos honom, men jag vet inte vad det är, kan inte ”sätta fingret på det” och så är det väl. Men det får vara så, så får jag se vart hän det bär, OK, jag kan inte riktigt släppa det, jag vill veta vad det är då han inte är min ”typ” om jag nu har någon typ.

Han hämtade mig på Centralen i torsdags kväll, på vägen hem till honom köpte vi Thai mat, han bjöd mig vilket gjorde mig glad, för jag hade inte förväntat mig det. Vi åt, satte oss till rätta i soffan och tittade på TV.

En vardags dejt, jag hade semester på fredagen men det nämnde jag inte eftersom jag ville åka hem senare på kvällen, min ”utväg”, han bor på Eketrägatan, och spårvagnshållplatsen är inte långt från honom, men den hållplatsen skrämmer mig, det är inte bundet till någon egen erfarenhet men den är där och jag vill inte åka därifrån sent på kvällen - hellre Älvsnabben.

Det är vad jag tänker på när klockan tickar mot kvällen.

Vi pratar, kramas, gosar och älskar, men vad är det som drar? Jag vill veta och jag ljuger när jag säger att jag kan släppa det - men det kommer att förbli ett mysterium hur som haver. Jag fortsätter att dras ;  ) Han har sina söner hos sig denna helg så det blir sms meddelanden fram och tillbaka.

Lite saknad, men jag har varit lite trött så jag har vilat och njutit av mitt hem och den kalla luften ute!


No comments:

Post a Comment