Wednesday, August 22, 2012

Semesterdag 16 Puta Madre





I går kväll var jag ute och åt på ”Puta Magre”, på Magasinsgatan 3. Jag beställde lamm och det var underbart gott. Köttet var mört och föll från benet. Den första tuggan överraskade mig lite, men när jag väl ”förstått” smaken jag smakade var det mycket gott.

Jag hade trevligt sällskap och eftersom vi beställde olika rätter smakade vi av varandras, det innebar att vi nästan hade smakat av halva menyn.

Vi satt ute, det var varmt och på denna sidan av Magasinsgatan var det lugnt och harmoniskt. Det var härligt att vara ute bland människor, det var ett tag sedan.  Jag har vanligtvis inte råd att gå ut och äta på restaurang så detta tillfälle var ett unikum.

God mat, gott sällskap en riktigt trevlig ute kväll.

Om ni har möjlighet besök ”Puta Madre” en Mexikansk restaurang på Magasinsgatan 3.





No comments:

Post a Comment