Wednesday, August 22, 2012

Jag ÄLSKAR lyx!!




Ok, jag ÄLSKAR lyx, jag är en lyx älskare, så när mamma lämnade en påse med lite hud produkter visste jag att det var fina saker, det är prover hon får när hon handlar andra skönhetsprodukter.

Eftersom jag skulle ut tittade jag inte genom påsen för ens jag kom hem på kvällen. Massor av fina grejer, men så hände det, det där absoluta magiska, på botten av påsen låg en stor burk, rosa och vacker, jag drogs till den så jag lyfte upp den ur påsen, och då hände det där magiska:

Chanel Chance body lotion!!!!!!!

De är CC initialerna fick mitt hjärta så fortare, för jag ÄLSKAR Chansel!

Vördnadsfullt vred jag upp locket, lyfte upp det och omgavs av en väldoftande underbart öm omfamning. Underbart gott luktar det, jag blev sittande stirrande på denna vackra behållare, förpackning.

Jag ÄLSKAR lyx så är det, och på detta fick jag två bitar oxfilé av mor - kan det bli bättre?


No comments:

Post a Comment