Monday, August 20, 2012

Semesterdag 15




Jag älskar programmen ”Project Runway och Project Accessory”, skapande med utmaningarna men  ”Project Accessory” är det program som jag kanske själv kan prova på de utmaningarna de får, för jag älskar Accessories, klart kläder också är roligt speciellt nu när jag kan hitta kläder med mer variation att använda. Men det är ”tillbehören” som jag älskar mest.

Väskor
Plånböcker
Ringar
Örhängen
Halsband
Klockor
Och en massa annat!

Att välja accessories för dagen tar länge tid än att välja kläder. Det är roligt med saker som är lite överdrivna, saker som glittrar, blänker och som andra inte skulle tänka sig bära - det gör den än finare för mig - mot ”väders” som jag är.

Varje väska jag har, har blivit valda med instinkt, det är något som tilltalar min själ. Ja, kanske har jag många väskor, men det är roligt att byta i bland, om humöret så önskar något annat någon dag.

Sedan är jag vissa mer trogen än andra. Som min ”Marc by Marc Jacobs”, som min Swatch klocka, mina Pandora ringar. Jag är en liten märkes nisse, men det är inte märket i sig som avgör ett köp, utan att det tilltalar mig.

Saker som glittrar är bäst. Mitt öga kan fånga glitter på långt avstånd. Om du har införskaffat smycken och nya byxor och skor, kan du ge dig på att det är smyckena som jag kommer att upptäcka först - resterande får du indikera för mig, annars kan du ge dig på att jag inte kommer att se det.

Så nu sitter jag här och fullständigt ÄLSKAR ”Project Accessory” och givetvis vill jag sitta på denna sidan TV rutan och följa utmaningarna själv - prova själv - underbart, jag skall våga mera, göra mera!

No comments:

Post a Comment