Tuesday, May 28, 2013

Match.com, Undran och Lilla Jag...



Min självkänsla har fått sig en törn, har lagt på mig några kilon och det är jag faktiskt inte allt så glad för, så det skall jag arbeta med från och med nu, tänka till lite extra. Har också varit tröttare när jag kommit hem från jobbet att det är svårt att motivera mig till att gå ut efter det att jag kommit in genom min dörr - så rörelse i form av promenad måste ske innan jag kommit innanför min dörr.

Skall därför minimera vad jag har med mig till jobbet och välja smarta skor på morgonen så det är bra skor att gå med på eftermiddagen.

Har aktiverat Match.com kontot jag har, men, jag vet inte, skickade i väg två meddelanden i går, den ena var in och titta på min sida såg jag, men han svarade inte på mitt brev - självkänslan=törn. Nu är det inte värsta fotomodellen som jag svarar på utan en helt vanlig man som tycks intressant.

Någon annan som har tips på en sidan jag kan prova, seriös sida helst!

Jag vet vad jag helst önskar, men här kan jag inte göra så mycket mer än vad jag gör, ta det lugnt och ta tillvara de ögonblick som bjuds när jag råkar på honom. Men, här på gården skall vi ha sommarfest om någon vecka....

När jag nu bär på de där kiloan så mår jag inte bra, jag vet att det är det där dumma socker suget som skälper det för mig varje gång, så nu har införskaffats hårda nektariner och i morgon skall köpas melon, bättre än choklad!!

Det är så också de män som jag ser på Match.com är inte riktigt, ja, du vet, ”du är ingen toppen pingal själv!” säger elaka jag - men ut-med-tungan-plutta-dig ljud säger jag för jag duger alldeles utmärkt jag....

....och jag har i alla fall kommit halvvägs med min disk, det skall jag klappa mig på ryggen för och låta det bygga på självkänslan!

Kärlek.....


No comments:

Post a Comment