Monday, February 4, 2013

Väntan, undran och lite nervigt....






Nu har Fredrik kommit hem och han skickade mig faktiskt ett meddelande via Mötesplatsen sent i går kväll, såg det inte för ens i eftermiddags, givetvis skickade jag snabbt ett svar, och nu som en dumbom har jag kollat till och från under dagen om han skrivit tillbaka - men nej. Så nu, nu har jag skickat honom ett SMS och inom mig blir jag orolig att han inte kommer att besvara SMS:et.

Samtidigt så är det viktigt att jag inte bygger upp detta till något som det inte är, utan försöker hålla mig lugn och fortsätta söka och växa men mest av allt ha det roligt - även fast det är lätt att glömma i bland.

Skickat ett meddelande till Dick, vill inte ”jinxa” mig själv som sagt. Har inte läst hans svar så jag vet inte hur det gick, men jag hoppas bra så jag inte drar på mig ”bad luck”.

Har varit trött idag, vaknade alldeles för tidigt och kunde inte somna om, tror klockan var 05:00. Så jag vände mig om, försökte somna om, men det gick inget vidare, men även fast jag vaknade så tidigt så kom jag till jobbet den vanliga tiden - vart tog tiden vägen?!

Lämnade tillbaka min ”fågel blus” från Zara i dag då jag hittade tre blusar hos Cubus för samma pris som den enda blusen - se, inte dumt allt!



No comments:

Post a Comment