Sunday, February 17, 2013

Taking it slooooow.......



Jag fick prata med en av de jag ”brevväxlat” med på Match.com, vi chattade i ett par timmar i går kväll, mellan hans tvätt maskiner, det är inte som att prata i telefon eller att skriva till varandra, känns som man får hålla sig till ett par ord, en rad. Men lite fick jag reda på i alla fall.

Han har två söner, en som är 15 år och en som är 17 år, slog mig att jag relaterar bra till barn, jag visste inte att jag hade en gräns, tonåringar känns lite främmande tycker jag, men nu blir det inget att ta ut i förskott då ingen vet vart hän det bär.

Efter nät dejt torkan skickade jag ut hur mycket flörtar och meddelanden som helst, en del har faktiskt svarat och en fråga om vi skulle ses över en fika, han är från Alingsås och sa att han kan ta sig till Göteborg - klart jag skall ta en fika med honom, vad kan jag förlora?! Har en annan jag skrivit något brev till som är en riktig akademiker, men det har varit tyst från honom nu under helgen.

Men han som har tonårs sönerna, han vill ta det lugnt, vilket är sansat, men jag är inte en tålamods person, men jag tänker fortsätta den läran, har kommit en bit på väg. Han får föreslå telefonsamtal eller en fika, jag tänker ligga lågt där, det är upp till honom. Men han är intressant.

Så har vi den där Fredrik - I ain’t holding my breath man!


No comments:

Post a Comment