Thursday, February 21, 2013

Awesome...



Jag har två personer som jag har kontakt med på Match.com, en som jag gärna vill träffa och en annan som verkar trevlig.  En som bor på andra sidan Älven och en som bor i Alingsås. En som har ett namn som jag kallar 1 och en som jag kallar.

I måndags skrev jag ett litet längre svar till J, jag hade tidigare försökt hålla mig ”kort” inte skrämma bort människor med ord. Men så vet ni, jag fullkomligt älskar att skriva, ord är mums. Men känn ingen fasa, för riktigt så långt var det inte, det var kanske tre paragrafer i stället för två. Lättsam läsning ingen ”Krig och Fred”.

Men inget svar kom på måndag och på onsdag skrev han att han vill svara på mailet och skall göra det fast tiden flugit från honom mellan jobb och träning. Men att han skulle skriva ett svar under kvällen, det var i går kväll. Men, inget svar kom - men, ser ni, jag hade släpp taget redan på tisdagen när jag inget svar fått, så när även i dag passerat utan svar så är det ok. Tråkigt men jag överlever! Jag är ”awesome” så hans förlust om han inte sträcker ut handen innan jag går runt hörnet.

3 han är lättsam, han har två små barn och en dotter på 18, han bor i Alingsås och är lättsam, tycks ha en humor likt min och följer mina mail med svar som bjuder på skratt och fniss och det är värt mycket det. Han har fått mitt nummer och han kommer eventuellt att ringa på fredag - jag använder ”eventuellt” fram för allt som har med män att göra.

Så tänkte jag, jag kör ut en mass”flört” igen, varför inte....

....men jag vill gärna möta 1, men jag skall vänta in honom, är det meningen så kommer han kontakta mig.....tålamod, som sagt inte min starka sida!

1 och 3 två av mina Match.com......



No comments:

Post a Comment