Sunday, February 24, 2013

Så blev jag förvånad....och glad!



Det var lite överraskande att jag fann mig själv där på lördagen och skickade meddelande till en ny kontakt på Match.com, mest för att det utvecklade sig till ett utbyte som varade tills klockan nästan var ett på morgonen då jag var tvungen att sätta stopp annars hade jag ändå somnat i från, för ögonen hade gått i kors för länge, länge sedan.

Nu är kruxet att han bor i Vänersborg - jag vet - Vänersborg, det känns som om det är på andra sidan Sverige och när jag tänker efter så är jag inte riktigt säker på att jag vet vart Vänersborg ligger eller hur lång tid det tar att åka dit.

Men som vanligt rusar jag i väg, jag har fallit för hans sätt att kommunicera och vi delar en hel del intressen som vi pratat om. Jag har lärt mig en del som jag inte visste och han har plockat upp lite av mig - säger han i alla fall :  )

Han har två döttrar och bor  i ett hus vars fönster har spröjs och entredörr som är en dubbeldörr!

Viktiga grejer!

K ringde och det kändes bara obehagligt, innan vi ens sagt hej nästan, började han säga att han inte tyckte att jag skulle ”prata ner mig” och ja - jag hör dig Solrosen - men jag har faktiskt inte gjort det och verkligen arbetat med att akta mitt språk - för MIN skull. Efter det visste jag inte vad jag skulle säga, han hade en 5-6 minuters utläggning om detta nämligen. Sedan - vilket jag tyckte var roligt - frågade han mig varför jag var så tyst?!

Jag lät meddela att hans påståenden och ”råd” tog mig på sängen och jag blev verkligen förvånad att det var så ett samtal mellan oss skulle börja, för i ärlighetens namn känner vi inte varandra. Efter det fick jag verkligen anstränga mig för att hålla samtalet vid liv, han var oerhört svår att prata med.

Och till min förvåning så ringde han idag - och jag måste erkänna, jag ljög, jag ljög och sa att jag skulle iväg!!

Jinxa nu inte mig GUD - Låt mig få gå på date med J och D.....för D förgyllde min lördag och min söndag :  )



No comments:

Post a Comment