Tuesday, July 31, 2012

Att Missa en Spårvagn



Det finns stunder som jag funderar på om jag är bra på något, det finns stunder man får precis den frågan, som till exempel under en anställningsintervju, den kan vara en del i en fråga som fortsätter med ”vilka är dina starka sidor?”

Jag är väldigt duktig på att missa spårvagnen, tror faktiskt att jag kan vara ledande i just den här talang genren. Måste erkänna att det tycks vara en naturlig talang, medfödd. Det sker av sig själv, jag missar alltid spårvagnen med någon sekund så jag får vänta mellan 10 och 20 min till nästa vagn.

Eftersom jag förstått att jag har denna naturliga talang bär jag ofta med mig en bok, på det viset gör det faktiskt ingenting att jag alltid missar spårvagnen, jag har till och med en speciell bok för spårvagnen, en till spårvagnen och en innan jag lägger mig och sover.

Det finns säkerligen andra saker som jag är bra på men just nu är att missa spårvagnen främst i min tanke!


No comments:

Post a Comment