Friday, October 5, 2012

Tålamod inte min Starka Sida



Jag kan inte förneka att jag träffat på tre stycken killar som jag tycker är intressanta på Mötesplatsen, jag vill gärna lära känna dem bättre, men nu måste jag ta det lugnt för jag har en tendens att bli ivrig. Dags att prova på tålamod, vänta, låta det ha sin gång eller vad det nu är för klok saker som brukas sägas.

De jag är intresserade av svarar, vi har brevväxlingar, men de svarar kanske inte så snabbt som jag skulle önska, men, jag vet att en del av dem har barn varannan vecka och självklart skall de prioritera barnen, inget mer med det, det är inget att snacka om.

Men jag längtar efter respons, bekräftelse kanske, det är roligt att få kontakt med andra människor, lära känna, del två för mig blir att träffas, öga mot öga.

Jag undrar om det kommer att hända?!

Tålamod, vänta in, tålamod Marie - prova något nytt!


No comments:

Post a Comment