Tuesday, October 2, 2012

Flörtskolebetyg hittills IG


Jag har som sagt gått med ”Mötesplatsen” för här skall lite kontakt med män ta plats och flört träning. Här har jag mycket att lära, skriver jag för mycket? För lite? Berättar jag för mycket eller för lite? Har jag fel foton eller för många foton. Så är det det där med tre brevväxlingar för att sedan ta stopp - här försöker jag att inte vara den som tar kontakt igen om de inte svarat på ett par dagar fast det syns att de varit inne på sidan. I bland kan jag dock inte motstå, speciellt om de skrivit om ”ärlighet, vara rak och säga om intresse för fortsatt kontakt önskas eller inte” Tycker att pratar man om detta får man följa upp sina ord med handling.

Jag har inte skickat några hytta med näven mail till dem utan ett enkelt ”var det mina choklad cheesecake muffin som gjorde det?!”

Så här har jag skrivit på min sida (jag har tagit bort hälften av det jag skrivit innan):

”Jag försöker underhålla min nyfikenhet, tycker om att våga mig på och om det inte riktigt går vägen så skapar det goda skratt"bara" minnen vid ett annat tillfälle - att tas fram när jag behöver ett gott skratt.

Jag är en person som ofta är glad, har inget mot regn då jag har världens snyggaste regnkappa ;  )

Att lära känna nya människor tycker jag är som att åka en helt vansinnig attraktion på Liseberg - jag går in med övertygande steg, blir lite tveksam innan jag sätter mig och när det väl drar igång så är det ojojo - men efteråt är jag så där yster som en kalv!

Jag tycker om att lära känna människor, ser mig som en social människa, bara jag får lite tid att ladda batterierna.

Mest tycker jag om nyfikenhet - jag är nyfiken på dig!”

Jag har även lagt in en massa foton på mig och andra saker jag tagit kort på, men, ack, men Halloo!!! Jag började med Mötesplatsen i helgen och vad är det idag? Jopp tisdag!

Otålig - och vill så gärna få en möjlighet att prova om jag KAN det här med dating fortfarande, eller om jag kanske är för ”intensiv” när jag är som jag är, vill att den JAG är skall vara den de är intresserad av inte av den jag tror, de vill att jag skall vara, för att fånga deras intresse - för då är det inte mig de är intresserad av.

Givetvis behöver jag ”marknadsföra” mig bättre - har ni några tips?




















Bilden ovan är min profilbild!




Tänkte att jag kunde lägga ut ganska många bildet och byta ut dem då och då, för i denna smarta plan uppdateras min sida och då hamnar min profil långt uppe igen!!

Smart cookie I am!!

Nå? För mycket? Fast som sagt, jag har tagit bort hälften av texten!

No comments:

Post a Comment