Thursday, October 25, 2012

Hur Fördelar jag Tiden mellan de Kära...




När man är så trött att ögonen nästan går i kors uppkommer det ord som kommer där de inte hör hemma, jag hör saker som inte blir sagda, eller rättare sagt jag tror de säger en sak, fast det passar liksom inte in i det jag tror de pratar om, det är som att jag behöver ruska om skallen lite så att bitarna faller på plats!

Men det har skapat mycket skratt som bidrar till den allmänna välmåendet.

Nu när det skett en sådan radikal förändring i mitt liv har jag haft lite svårt att planera min tid, jag vill så gärna, men jag känner att mina katter är primära, men det går nog att hitta en balans i det, tiden är ung. För även han är primär på ett litet vis.

Det har rusat fram och det kanske är dags att trampa lite på bromsen och sakta farten, fast här tar viljan, lusten och kroppen över - när det gäller känslor kan man inte alltid styra vad man gör i stunden, i stundens hetta.

Jag har det bra, det är lugnt och harmoniskt, det är endast jag som har lite brottning med fördelningen med tiden och där gäller även att ta hand om mig, för det har jag glömt i den lilla oron gällande katterna och han.

Unga dagar än......härliga dagar!


No comments:

Post a Comment