Sunday, October 21, 2012

Så Fortsätter den Nya Erfarenheten



Internet datingen gav resultat, det har gått väldigt snabbt sedan den söndagen jag hade min första date. Nervositeten sitter i, inte lika stark men ack så närvarande. Vi har setts en del, just spenderat en helg tillsammans. Jag åkte hem i förmiddags. 

Jag har lite skuldkänslor för att jag lämnat mina töser ensamma så mycket nu den senaste tiden. Han är känslig för katter, eventuellt allergisk. Har alltid varit så hård när jag läst annonser i tidningen om omplacering av katter för att sambon är allergisk. Jag tänkte hur kan man göra ett sådant val?

Men vad gör man, om man tycker så mycket om någon att man bestämmer sig för att ta ett steg närmre? Och man har katt?

Det är något jag inte vill tänka på, jag behöver inte tänka på det heller eftersom det inte är aktuellt.

Men, jag känner mig kluven, för jag vill inte vara borta för mycket från mina katter, de förtjänar den bästa omvårdnaden. Och det finns, i framtiden, eventuellt, vem vet var, ett alternativ - särbo!

Men, att leva ögonblick till ögonblick är vad som gäller, jag rusar lite för fort fram!

No comments:

Post a Comment