Sunday, June 2, 2013

Förhoppning, längtan efter Kärlek, är det inte Dags snart?


Så här är det, det finns en man på Match.com som heter Steve han tycks vara speciell och  ganska lik Patrik - där av dragningen. Men jag vet, vet väl att det inte skulle vara ett hälsosamt ”val”. Han har svarat på mitt mail och det är ganska klart att jag inte är vad han söker, han sa det mer eller mindre rakt ut - sved, gjorde mig än mer bestämd att han skulle välja mig! Skit konstigt!! Nä, inte så med tanke på sorgen som kom efter Patrik. Men att vara med en man som har en enormt lång lista på kriterier på en partner är dömt att sluta illa - för jag skulle göra mitt bästa för att passa in på hans lista - göra våld på mig själv.

Men, dålig självkänsla för ögonblicket så straffar mig själv, hm!

Skrivit till de andra två också, måste säga att jag längtar efter svar från J, han, ja han tycks intressant och snäll.

Jag fick en förnyelse avi från Fantomen i posten i fredags, påminnelse om min julklapp till Patrik, och sär stod jag med avin i handen och funderade på att betala för ett halvår till som en gåva till honom - idiotiskt! Jag skrev till Fantomen för att vara säker på att de inte förnyar den utan att jag aktivt valt det! Det skulle de inte - phew!

Har så många önskningar, eller förhoppningar. Jag vill träffa en man, ett förhållande som varar. Att vara någon som någon vill vara med.

Match.com är en träning, förhoppning och längtan. För jag är redo, det är jag! Får se hur det utvecklar sig!



No comments:

Post a Comment