Tuesday, September 18, 2012

Klia, klia övertrött!




När jag är för trött, över trött då kliar det på hela kroppen, det känns som jag invaderats av miljoner löss och de finns inte en ända del på min kropp som de inte befinner sig på, så jag kliar och kliar, lämnar stora röda märken efter mig. 

Håret höll på att driva mig till vansinne, mer än resten av kroppen, nej det stämmer inte, hela kroppen, allt jag vill göra är att skrika rakt ut.

Så, jag hoppade in i duschen, skölja av mig alla miljoner löss, de ”inbillande lössen”.

Men blev det verkligen bättre - nja, lite bättre, hårbotten känner sig i alla fall lugnare men det finns kvar klia, klia mig!!!

Strax skall jag gå och lägga mig och jag ser fram mot att få sova gott.

Har fortfarande ont i kropp, ont i hals och huvudet, men det är väl bra så vet jag att de finns där!!

No comments:

Post a Comment