Sunday, September 16, 2012

Internetdating och IRL tycks inte fungera för mig...vad göra?




Internetdating tycks inte fungera för mig heller, som i det verkliga livet har jag ingen framgång och jag undrar, vad är hemligheten? Men jag tänker fortsätta detta äventyr för att se vart hän det bär.

Som till exempel, den 19 september är det möte i vår lokala Hyresgästförening, för vår gård. Där kommer en visst person eventuellt att vara med då han är suppleant, jag funderar på att gå, jag är trots allt medlem i Hyresgästföreningen och detta är ett bra sätt att lära känna hon..jag menar lära känna fler av mina grannar!

Hur modig är jag?

Tidigare i mitt liv har jag gjort otroligt modiga saker, utan att tänka för mycket på vad det var jag gjorde. I bland gick det bra, i bland gick det ganska illa, men jag har överlevt även fast det har varit en hel del pinsamheter längs vägen. Fast i dag får jag mig ett otroligt gott magskratt fniss anfall när jag tänker på det - så visst var det värt det.

Men hur mycket kontakt skall jag som ”kvinna” ta, hur ”drivande” skall jag vara? Och varför kan inte någon göra små gester åt mig, överraska, glädja, förvåna positivt?!

Just nu är det som det är, men inget står still och varför inte våga för att göra något? Skapa lite fler roliga minnen - livet är trots allt kort!

No comments:

Post a Comment