Saturday, April 13, 2013

Liten ledsen Lite...



Jag har varit ledsen idag, gillade det inte alls skall jag villigt erkänna, hade annat jag kunde ha haft för mig, och var gång som jag känner mig så här lite ledsen saknar jag Patrik, kanske mest för sällskapet, kanske mest för att jag inte gillar det sätt som jag skötte det efter den söndagen han dumpade mig. Och, om jag kunde gå tillbaka och sköta den biten bättre - för min skull, men samtidigt gjort är gjort. Har varit hård mot mig själv då jag om och om vill skriva ett brev till honom - men det skulle inte tjäna något till, så jag säger nej,nej. För jag mår faktiskt mycket bättre för var dag som jag inte skriver till honom, på det viset gör jag vad som är bra för mig. Och det är som det skall.

Men jag är och har varit ledsen i dag, och jag kan inget göra åt det. För så är det i bland. 

Så kände jag att jag ville byta luft ett tag så vid 20:00 satte jag på mig ytterkläder och gick en promenad, det var fortfarande ljust så jag kollade klockan både en och två gånger. Det var skönt, gick förbi Donsögatan och vidare ner hemåt med ledsamheten i ett koppel efter mig, min lilla ledsamhets kompis.

Blä, har övervägt om jag skall ta kontakt med J, kanske det är bättre än ensam, men så får jag små bilder som blixtrar förbi då jag förstår, och kan tyda att det var ett klokt beslut, men som det är med mig klockar jag fram och tillbaka.

Känner mig ful, äckligt, trött och rädd för att slösa en ända dag, jag önskar träffa någon det är klart, samtidigt så skall jag inte bara för att.

Nu skall jag krypa till kojs och sova gott, stolt för att jag inte gjort något som jag skulle ångrat - när natt blir dag.

Men, jag är ledsen och vill gärna träffa rätt någon dag....

Thats all!



No comments:

Post a Comment